piątek, 19 lipca 2013

Ostróda

Wczoraj wracając z Mławy przejeżdżałam przez Ostródę. Z okien autobusu wydała mi się bardzo interesującym miastem. 


Centrum miasta położone jest nad Jeziorem Drwęckim, które widoczne jest z głównych ulic miasta. Widać, że stanowi ono największą atrakcję turystyczną i obiekt troski włodarzy miasta. Nad samym jeziorem widziałam piękny pomost.


W pobliskiej fontannie chlapały  się dzieciaki - był bardzo ciepło. Niedaleko zauważyłam ośrodek sportów wodnych. 


Miasto zainteresowało mnie na tyle, że poczytałam trochę o nim w Internecie. Do tej pory wiedziałam tylko, że jest tam pokrzyżacki zamek. Teraz wiem, że samo położenie miasta jest ciekawe, a dochodzący do niego Kanał Elbląski zwiększa jego atrakcyjność turystyczną. Może kiedyś uda mi się tam pojechać, a teraz kilka fotek z Internetu.

Fontanna Trzech Cesarzy
Zamek
Kościół ewangelicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz